به گزارش تور مسافرتی، معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار داشت: نمایشگاه ملی صنایع دستی محلی برای فروش و بازاریابی محصولات قابل مطرح در بازار است و هدف اصلی برگزاری این نمایشگاه بازار و فروش است و در کنار آن آثار فاخر نمایش داده می شود.
به گزارش تور مسافرتی به نقل از خبرگزاری ایرنا از روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مریم جلالی امروز-سه شنبه ۱۷ مهر- در دومین نشست وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با مدیران کل استان ها اظهار داشت: سی وهفتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی از ۲۳ تا ۲۶ آبان برگزار می گردد و اهمیت هرچه با شکوه تر برگزار شدن این رویداد بعنوان اولین تجلی هم گرایی تمامی دستگاههای در رابطه با صنایع دستی در سه حوزه آموزش، تولید و بازرگانی است.
وی ضمن اشاره به برگزاری همزمان این نمایشگاه با نمایشگاه فرش و دعوت از هیات های تجاری خارجی عنوان کرد: هدفمان معرفی برند(ویژن)های صنایع دستی است که قابلیت فروش و عقد قرارداد دارند و می توانند استمرار زنجیره ارزش را داشته باشند.
وی ضمن اشاره به اهمیت نقش آفرینی شهرها و روستاهای جهانی صنایع دستی در زمینه بین المللی گغت: افزایش میزان فروش محصولات شهرها و روستاهای جهانی صنایع دستی همچون مطالبات شورای جهانی صنایع دستی است.
جلالی بر جلب توجه کانون های اثرگذار در حوزه صنایع دستی و استفاده از ظرفیت نهادهای دولتی، غیردولتی، بنگاه های بزرگ و مسئولیت اجتماعی سایر صنایع استان ها، حوزه های حمایتی همچون بنیاد برکت و بنیاد علوی برای نقش آفرینی در برگزاری نمایشگاه تصریح کرد.
منبع: ftour.ir