سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
برگزاری همایش ملی جهان ایرانی: ماد و هخامنشی

برگزاری همایش ملی جهان ایرانی: ماد و هخامنشی

به گزارش تور مسافرتی، همایش ملی جهان ایرانی: ماد و هخامنشی توسط سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، گروه پژوهشی باستان کاوی تیسافرن، پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و موزه ملی ایران روز ۲۱ تیر برگزار می گردد.
به گزارش تور مسافرتی به نقل از مهر، همایش ملی «جهان ایرانی: ماد و هخامنشی» توسط سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، گروه پژوهشی باستان کاوی تیسافرن، پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و موزه ملی ایران روز ۲۱ تیر برگزار می گردد. در همایش «جهان ایرانی: ماد و هخامنشی»، ۳۴ ایران شناس در رابطه با جهان ایرانی و هم دوره ماد و هخامنشی در تالار اندیشگاه فرهنگی و تالار فرهنگ سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران سخنرانی می کنند.
مسعود میرزایی، مصطفی ده پهلوان، شاهین آریامنش، ژاله آموزگار، حکمت الله ملاصالحی و محمدرحیم ربانی زاده، سخنرانان ویژه این همایش ایران شناسی هستند.
همچنین این همایش از تلویزیون اینترنتی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری به نشانی https: //tv.richt.ir به صورت زنده پخش خواهد شد. سخنرانی های تالار فرهنگ در پیوند https: //www.skyroom.online/ch/richt/ncpwmap۱ و تالار اندیشگاه فرهنگی در پیوند https: //www.skyroom.online/ch/richt/ncpwmap۲ قابل دسترسی است.
امکان دانلود فایل سخنرانی های همایش به پیوست امکان پذیر است.

منبع: