سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
وزیر: از دغدغه و مشکلات کارکنان میراث فرهنگی غافل نخواهیم بود

وزیر: از دغدغه و مشکلات کارکنان میراث فرهنگی غافل نخواهیم بود

به گزارش تور مسافرتی، یزد_ ابرنا_ وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار داشت: نسبت به رفع موانع معیشتی و مسائل و مشکلات کارکنان بر مبنای علل عقلی و مدیریتی، بی تفاوت نخواهیم بود.
به گزارش تور مسافرتی به نقل از خبرگزاری ایرنا، سید رضا صالحی امیری، ظهر پنجشنبه در دیدار با کارکنان میراث فرهنگی استان یزد با بیان اینکه ظرفیت نیروی انسانی مهم ترین ظرفیت به حساب می آید، اظهار داشت: در جهت رفع این مسائل و مشکلات از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم بود.
وی افزود: وظیفه هر مدیر است که نسبت به دغدغه ها و مسائل کارمندان خود بی تفاوت نباشد و به همین دلیل با در نظر گرفتن فرآیند آن اقدام خواهم کرد.
وزیر میراث با بیان اینکه مردم داری و آشنایی استاندار یزد با اغلب مردم ستودنی بود، اظهار داشت: خصوصیت و هنر ستودنی استاندار یزد این بود که تک تک افراد را به خوبی میشناخت و این خصوصیت او اهمیت زیادی دارد.
صالحی امیری در انتها به نشست کشورهای عضو ای سی دی در یزد اشاره نمود و اظهار داشت: یزد مهد و مرکز تمدن و فرهنگ است و انتخاب این استان بعنوان مرکز برگزاری این رویداد برای ما ستودنی و مهم می باشد.
وزیر میراث در سفری ۲ روزه به یزد ضمن دیدار با امام جمعه مرکز استان، در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی شرکت و به شهر های اردکان و مهریز سفر کرد.

منبع: