سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
زوایای پنهان آرامگاه حافظ در نمایشگاه عکس زاهد خلوت نشین

زوایای پنهان آرامگاه حافظ در نمایشگاه عکس زاهد خلوت نشین

تور مسافرتی: حافظیه شیراز میزبان نمایشگاه «زاهد خلوت نشین» با موضوع زوایای پنهان آرامگاه خواجه شمس الدین محمد حافظ شیرازی شد.
به گزارش یکشنبه خبرنگار ایرنا، در نمایشگاه «زاهد خلوت نشین» ۲۰ اثر فاخر از طاهره رخ بخش، احمدرضا مداح، عباس امیری، طاهره حیاتی، رضا قادری، فرزانه چخماق ساز، شیوا عطاران، سمیرا زارع، امین برنجکار و امین فائضی به نمایش درآمده و تا چهارم آبان ماه میزبان علاقه مندان است.
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس در حاشیه افتتاح این نمایشگاه عکس اظهار داشت: این رویداد یکی از پیش رویدادهای جشنواره بین المللی چندرسانه ای میراث فرهنگی است در تصاویری که عکاسان در این نمایشگاه ارایه داده اند، زوایای مختلف آرامگاه به تصویر کشیده شده است.
محمد ثابت افلیدی اظهار داشت: می کوشیم در معرفی آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری فارس از ظرفیت همه هنرمندان و خصوصاً جامعه خبری استفاده نمائیم، چونکه این قشر اشراف عمیقی نسبت به جاذبه های گردشگری استان دارند.
وی افزود: تصاویر به نمایش درآمده در این نمایشگاه شامل تصاویری از زوایای پنهانی حافظیه هستند که نمایش دهنده اشرافیت عکاسان خبری فارس است.
ثابت اقلیدی با اعلان اینکه حالا در سراسر فارس پروژه های گوناگون حفاظت و مرمت میراث فرهنگی درحال اجراس است، از خبرنگاران و عکاسان خبری خواست تا از زوایای مختلف به این موضوعات بپردازند چونکه می تواند منشا امید در جامعه باشد.
قرار است نمایشگاه عکس زاهد خلوت نشین بصورت سیار در ادارات و موسسات و اماکن عمومی نیز در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گیرد.

منبع:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.