به گزارش تور مسافرتی سازمان هواپیمایی کشوری از ثبت ۲۲۵ فقره شکایت مسافران از شرکتهای هوایپمایی داخلی و ۴۰ شکایت مسافران از آژانس های فروش بلیت هواپیما در اسفند ماه سال قبل اطلاع داد.
به گزارش تور مسافرتی به نقل از مهر، سازمان هواپیمایی کشوری جدول پایش شکایات مسافران از عملکرد شرکتهای هواپیمایی و آژانس های فروش بلیت در ارتباط با اسفند سال ۹۹ را منتشر نمود.
بر اساس این گزارش، مجموعاً ۲۲۵ شکایت از شرکتهای هواپیمایی و ۴۰ شکایت از آژانس ها و در مجموع ۲۶۵ فقره شکایت به ثبت رسیده است. این سازمان به ۲۵۱ فقره از شکایات معادل ۹۵ درصد آنها به شاکیان پاسخ داده است.
بر اساس اعلام سازمان هواپیمایی، ایران ایر با ۵۱ شکایت، بیشترین میزان شکایات واصله از مسافران را داشته و قشم ایر با ۲۹ شکایت در رتبه بعدی قرار دارد.
کمترین میزان شکایات هم به هواپیمایی پویا با «بدون ثبت شکایت» و شرکت هواپیمایی فلای پرشیا با یک فقره شکایت اختصاص دارد.
همچنین از نظر درصدی ایران ایر با اختصاص ۲۲ درصد کل شکایات واصله به این سازمان از مجموع کل شکایات، در رتبه اول پُرشکایت ترین شرکتهای هواپیمایی داخلی در ماه گذشته قرار دارد.
در رتبه دوم هم قشم ایر با ۱۲.۳ درصد پُرشکایت ترین ایرلاین داخلی در اسفند سال قبل بوده است.
منبع: ftour.ir