سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
توسط انجمن ایرانی زبان و ادبیات روسی؛ همایش از خزر تا خلیج فارس، با آفاناتسی نیکیتین برگزار می گردد

توسط انجمن ایرانی زبان و ادبیات روسی؛ همایش از خزر تا خلیج فارس، با آفاناتسی نیکیتین برگزار می گردد

به گزارش تور مسافرتی، همایش از خزر تا خلیج فارس، با آفاناتسی نیکیتین توسط انجمن ایرانی زبان و ادبیات روسی از ۸ تا ۱۱ مهر در شهر های تهران و بابلسر برگزار می گردد.

به گزارش خبرگزاری مهر، چهارمین همایش بین المللی خودرا با عنوان «از خزر تا خلیج فارس با آفاناتسی نیکیتین» توسط انجمن ایرانی زبان و ادبیات روسی و با همکاری انجمن ایران شناسی ایران و دانشگاه های الزهرا، تربیت مدرس و دانشگاه مازندران از ۸ تا ۱۱ مهر در شهرهای تهران و بابلسر برگزار می نماید.
محورهای همایش شامل زبان و ادبیات روسیه و کشورهای مشترک المنافع، فرهنگ و تاریخ روسیه و کشورهای مشترک المنافع، زبان روسی در تعاملات بین المللی با ایران و سایر کشورها، زبان و ادبیات روسی در تعاملات ادبی با ایران و سایر کشورها، چالش های آموزش زبان و ادبیات روسی به ایرانیان و ارائه راه حل ها، چشم انداز رشته زبان و ادبیات روسی در ایران و تاریخ نگاری روسها از فرهنگ ایران است.
همچنین ترجمه کتاب «گذر از سه دریا» در روز افتتاحیه همایش رونمایی می شود؛ آفاناتسی نیکیتین (درگذشته ۱۴۷۲ میلادی) سوداگر و جهانگرد روسی عهد تیموری، و نگارنده سفرنامه داستانی «گذر از سه دریا» است. پیکرهٔ نیکیتین
فئودوسیا، کریمه، روسیه

منبع: